zaterdag 23 januari 2010

boerenkool stamppot

Gelukkig ging het weer beter met Mathijs. Gewoon 1 banaan per dag gaat helemaal top! Dus vanavond hebben we boerenkool stamppot gegeten. Ik had voor Mathijs het apart gemaakt, zodat ik er voor ons (Fenna, Nienke en ik, Bauke is uit eten.... de bofkont) spekjes en een beetje melk doorheen kon doen. We hebben allemaal ons bord helemaal leeg gegeten. Nienke heeft eindelijk weer gewoon gegeten. De laatste tijd schoof ze steeds haar bordje weg.
Morgen staan weer wortels met aardappels op het menu. Ik ben benieuwd of Nienke weer lekker gaat eten.

Vanaf donderdag mogen we patat, gebakken aardappels en/of chips. Mits het goed gaat natuurlijk. Misschien dat ik morgen alvast patat ga maken, voorbakken en in de vriezer doe. Dan hoeven we het alleen nog maar af te bakken. Lijkt me wel makkelijk ;-). En lekker chips eten mmmmmmm.... En nu maar weer duimen dat het allemaal zo blijft gaan als het nu gaat. Dit is namelijk zo prettig. Er zit rust in hem!

Groetjes,
Wion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten