donderdag 1 oktober 2009

1 oktober 2009,
Vandaag zijn we weer in Eindhoven geweest om meer informatie te krijgen over 'het' dieet. Eerst een half uurtje een dvd bekeken waar het dieet uitgelegd werd. Op de tafel lagen voorbeelden van dingen die in de film besproken werden. Erg handig. De film ook btw... op deze manier hoeft ze niet 100 x 30 minuten hetzelfde verhaal te doen ;) slim.

Na de film werd DE vragenlijst weer besproken, vragen beantwoord en kregen we nog meer dagboeken mee, welke we weer in gaan vullen.
Ennn belangrijker nog. We zijn meteen gestart met de wenweek. Nou ja, week... paar dagen. Aanstaande maandag moeten we beginnen. We hebben dus nog een paar dagen en dat is maar goed ook, want waar we een aantal van de dingen die op het dieet staan weg moeten halen... Ik heb geen idee.
Gelukkig is er een reforma winkel hier in Almere die waarschijnlijk de belangrijkste dingen wel heeft, maar dingen zoals, kalkoen... pfff, 'k ga denk ik zelf maar 1 in het bos vangen.
Mathijs was redelijk cool onder het feit dat we maandag dan echt beginnen.. "oh, mag ik geen limonade? Nou dan drink ik wel water" De bikkel... ik hoop dat dat zolang mogelijk zo blijft. De komende dagen mag hij in ieder geval beslissen wat op de tafel komt (binnen de grenzen van het wenweek menu) dus vanavond hebben we lekker pizza's gebakken (vers natuurlijk). Morgen uiteraard Lasagna :0)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten