vrijdag 2 oktober 2009

Vandaag boodschappen gedaan en gekeken wat ze bij de c1000 verkopen. Het lamsvlees was in de aanbieding, dus dat kwam mooi uit. En ook kunnen we daar de rijstwafels kopen.

Mathijs heb ik helaas moeten vertellen dat we geen lasagne konden eten, want er zit suiker in de saus en dat mag hij niet meer eten. Maar in plaats daarvan heb ik patat voor hem gekocht. Met een kipcorn. Tot nu toe ondergaat hij het allemaal en maakt hij er geen probleem van.

Maar toen hij naar het feest van Fenna's school kwam en daar van alles te eten was, had ie het toch wel moeilijk. Hij heeft een zakje chips gekocht en wilde er limonade bij. Maar tja..... dat mocht dus weer niet. En later zag hij poffertjes, suikerspin en helaas ook dat mocht hij niet eten.......

Vanavond mochten Fenna en Mathijs popstars kijken met lekker chips en..... een kopje thee. Hij was nu toch wel heel erg verdrietig dat hij geen spetsi (cola/sinas) kon drinken. Ik vind het ook wel heel moeilijk om hem zo verdrietig te zien. Maar we moeten gewoon even wennen aan dit alles. Gelukkig kunnen we er nu langzaam aan wennen. Ik denk dat we nog wel meer moeilijke momenten krijgen :-(

Morgen gaan we naar de natuurvoedingswinkel en hopelijk kunnen we daar alles kopen en anders hoop ik dat ze de rest kunnen bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten