maandag 12 oktober 2009

verwend worden

"Eigenlijk word ik wel heel erg verwend toch???"

Dat zei Mathijs bij het avond eten :)
"Hoe bedoel je Mathijs??..."

"Nou, ik krijg al die lekkere dingen die speciaal voor mij gemaakt worden... Popcorn, koekjes, brood.. lekker hoor."

Is het geen reus!!!!

Ik moet wel zeggen dat z'n vriendje 'M' hierom ook wel het dieet wil volgen ;)

Nou had Wion vanmiddag wel weer koekjes voor hem gemaakt. Dit keer van rijstbloem. Wion werd er misselijk van, maar Mathijs liep er mee weg.. lekker hoor! Oké, ik vond ze ook wel in te nemen ;) Volgens Wion hebben wij dus geen smaak. Nou moet ik wel bekennen dat ze er niet uitzien hoor. 't lijken wel plakjes deeg die nog de oven in moeten.

Vanavond nog maar even een paar fructose koekjes gebakken voor morgen. (Lekkere koekjes)

Ondertussen vragen we ons af, of het feit dat Mathijs nu beter lijkt te luisteren, door het eten komt of toeval is. Hij helpt zomaar mee bij het dekken van de tafel, doet de douch uit als je het hem vraagt... eeuuuhhh 't gaat toch wel goed met je?? Gelukkig was hij later op de avond nog even lekker aan het stoeien met zijn zusjes.

We zullen zien...

CU

Geen opmerkingen:

Een reactie posten